Senaste Inlägg

hurtbulle

japp, vaknade strax före åtta och hade redan igår kväll bestämt mig för att fara ut på en morgonrunda...löpandes!
Och jag höll det jag hade lovat mig själv. Stoppade Timon in i bilen och drog ner till rullskidbanan (lika bra att börja lite lätt annars tappar man sugen om det blir för jobbigt) Sprang hela rundan, och det kändes bra!, som om jag hade kunnat springa en bit till. Det ÄR roligt när det är första löpturen på länge :)
Så nu är det lite fil och hårdsmörgås till frukost. Funderar sen på om man ska fara och göra stallet, rida Maggan och se över Kalle.
Idag är det ju lördag och då är det loppis, kanske man hinner dit.
Imorgon blir det iaf Villis och fira Alex
mmmm jag älskar svartvinbärssylten i filet!!! Det ska tydligen vara mkt c-vitamin i dom....

3 Kommentarer

Postat av: erica den 2010-09-11 @ 10:16:57

shit pommes frittes vad du e duktig! Smitta av dig snälla!

Postat av: mammi den 2010-09-12 @ 11:28:22

Ja, man blir mäkta impad :-)

Postat av: Linnéa den 2010-09-15 @ 19:33:50

go go go.... du e bara såååå bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback