Senaste Inlägg

Sovrutin

Ja nu är man inne i "rätt tid" Trött som en tok igårkväll så jag kasta in handuken strax efter 21:00, och vaknade 06:45, men jag låg kvar en stund så en timme senare steg jag upp, pigg och alert för en ny dag.
Ska ta med mig Timon och fara ner till stallet så fort dom kan tänkas vara ute och motionera Maggan för sen drar vi till Luspis. Efter att jag slutade jobbet igårkväll så tog jag med mig traktorn och hämtade bad tunnan som har stått oanvänd vid Mattias kontor allt för länge. Numera står den bredvid bastun. Det blev kanon bra!!!!
Helgen som kommer så är det hoppträning för Elisabeth. Roligt!!!!
Kaffet uppdrucket, bara boosta lite med Barocca boost eller vad det nu hette, då blir jag kanske ännu piggare ;)
Ta´t lugnt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback