Senaste Inlägg

sovmorgon

en välbehövd sådan med tanke på att jag ska gå ut och jobba natt i helgen. strax efter tio slog jag upp mina gröna. Minus 17 stod tempen på ute så i med motorvärmarn. Nu väntar jag bara på att den ska bli någolunda varm så jag kan fara och riva av ett pass med Maggan. Huvva, kallt men har man häst så har man. Sen är det bara att ta på sig varma handskar så vi kan köra vidare med stallet. Idag ska friskluftintagen komma med schenker.
Och snart ska vi väl börja fundera på att åka och hämta nya hästen.
Nu ska jag ta på mig det varmaste jag har!!!!!

2 Kommentarer

Postat av: Lina den 2010-11-19 @ 12:00:25
http://anill.blogg.se/

Nya hästen? Sällskapshäst eller något annat?

Postat av: Hanna den 2010-11-19 @ 15:21:19

En sällskapshäst i form av en liten shettis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback