Senaste Inlägg

Stallfredag

Lyssnar till Lady Gaga och känner att helgen kommer smygande.

Har haft hela fm i stallet och hundarna med mig. Rasmus har trivts fastän han suttit kopplat vid trädet och Timon lös och springandes runt Rasse för att få busa lite :)
Rasmus fick hänga på mig och Maggan ut, hamnade under hästen och fick sig nog ett tramp eller nått för han skrek och haltade en stund, men efter klämm och känn så konstaterade jag att inget hade då gått sönder. Han fick sig en lärpenning istället för sen höll han sig bättre undan.

Tredje  betäckningen på Diva, gick hur galant som helst.

Väntar in Mattias, nu är han snart hemma!!!! :D

Vi ska iväg och hämta storskrivbordet så jag kan ha det som sybord.

Lady Gaga vidare........

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback