Senaste Inlägg

Börjar komma i fas

efter natt jobb
efter Mattias operation
efter att ha vant sig med två hästar.

Så nu äntligen får vi fara och hälsa på familjen Rönnholm/Kjellren och nytillskottet Colin. Hann ju tvär springa in och säga hej dagen då vi for till Lycksele för en vecka sen och då låg han då och sov så sött i vagnen :)

Kalle verkar inte halt längre, han blev det efter jag hade ridit i lördags, men förmodligen så stötte han till sig i ngt hinder eller vrickade sig lite för nu känns han ren.

Mattias vill jobba på måndag, han blir tokig av att bara ligga hemma. Jag blir tokig på att tjata att han ska vara hemma. Så nu får han göra som han vill, han är ju trots allt 35 år ;)

Nu ska jag försöka vara mera updated på blogg fronten!



1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2010-05-27 @ 22:27:30

jaaaa... han e ju ändå 35 år. Men jag tkr oxå han ska va hemma o tat lugnt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback