Senaste Inlägg

två veckor

kvar efter den här har jag innan semestern! Då blir det mycket Råstrand för mig och härligt bete för hästarna.

Efterlyser fortfarande det varma vädret??? Vart är du???

Kalle fick då nya dojjor igår, bra jobb...... sen fick han bli longerad, såg hyfsad nöjd utöver det :)

Maggan tränar jag galoppen med och framförallt att hon ska gå fram för skänkeln!, det ville hon inte riktigt igår. Kanske få öka på med ännu mera turbo havre.

Har fått en sommarpresent av mitt fack, två biljetter till Nolia som är uppe i Piteå i sommar. Kanske ngt att åka på.

I helgen blir det min och Linneas middagsbjudning, ändrade lokal till höjdvägen baki mamma och pappa. Så fullt upp från det att Linnea kommer med all mat och annat.

På söndag måste jag upp till Råstrand och sätta upp hagen, vi har ju fått ännu mer bete nu, tydligen är det poppis att man kommer med hästar till byn :) Från och med lördag har jag hand om Baltazar också. Dessutom så blir det sen två veckor där vi måste hjälpas åt med alla fodringar och in och utsläpp av dom hästar som blir kvar. Så framöver blir det full rulle! Men då går tiden fort och man känner att man lever :D

Middagen är uppäten och det är dags för hundar och hästar att få uppmärksamhet. Dividerar om i vilken ordning.

Ha en bra kväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback