Senaste Inlägg

hagen klar

Jag hade en superkväll i lördags må jag säga, TACK alla ni som var med och förgyllde kvällen :D Tyckte också att vi hade lyckats med god mat.....

Eftersom det blev en lagom kväll för mig iaf, Mattias kanske hade det tyngre på söndagen ;) så for vi iväg till Råstrand och satte upp sommarhagen. Jisses vilken dröm för hästarna! Dom kommer bli överlyckliga! Alex var bussig och följde med han också, han var den med absolut sämst skor i det blöta gräset stackarn. Väl hemma igen så gjorde vi tre en dundergod middag som oftast på söndagar bestående av entrecote med chevre gratinerade rotfrukter och hemmagjord bearnaise sås ala Alex. Sä gött!!!!! Fick mig tom en matlåda till idag :D

Kvällen har flutit på bra på jobbet och det är dags att blunda sina gröna för ytterligare en natts sömn.

sov gott


1 Kommentarer

Postat av: linnea den 2010-06-22 @ 17:36:17

Men pöjken måste ju komma ihåg bättre skor nästa gång. Men duktig va han som hjälpte till:) de såg så fint ut. Hästarna blir nog alldeles saliga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback