Senaste Inlägg

dag två av fyra

bara två nätter kvar sen är det missömmarn!!!! :D

Anill följde med till stallet idag och red ut på Kalle medans jag tog Baltazar. Kul att komma ut tillsammans. Kalle-man gick bra med henne, hoppas hon inte får allt för mkt träningsvärk för imorgon ska hon komma med igen och då är det Maggan som hon ska rida på. Hon blev longerad idag för den delen så det var så skönt att alla tre hästarna fick röra på sig.

Man blir inte så social när man har en karl som jobbar borta, tre hästar och två hundar som alla ska få sitt. Dom dagar jag jobbar så finns det baske mig inge tid över, men då är det ju tur att man har skift gången så man är ledig emellanåt.

Har sjukt mkt som jag ska göra imorgon, vissa saker kan jag kanske göra på torsdag men då har jag ju jobbat natt

Fixa trästolpar som jag kan ha till grindarna i sommarhagen
Leta reda på isolatorer a.k.a griseknorrar
Hämta transport ute på Norrheden
Packa skåpet med hästsaker inför helgen
Vara hos sjukgymnasten och få akupunktur behandling
Ringa Bjuhrs och be dom beställa den dyra men dock så viktiga bälgen till bilen
Hämta en rundbal i Gunnarn
Planera mat till i helgen samt handla det
Hinna sova innan jag går på natt skiftet
Vara i stallet på fm, tack Anill att du följer med!!
Klippa gräset, åtminstonde hämta hem gräsklipparn som är vid kontoret.

hmmm ser mkt, men det är bara att lägga in högsta växeln!

Då är det nog bäst jag sover lite nu då!
 

2 Kommentarer

Postat av: Lina den 2010-06-23 @ 09:34:31
http://anill.blogg.se/

Nej, jag har inte sån hemsk träningsvärk idag så jag är peppad inför dagens ridtur! :)

Postat av: Linnea den 2010-06-23 @ 18:50:33

Va duktig du är. De va en lång lista. Men du gör de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback