Senaste Inlägg

Uppdatering av helgen

Måndag igen, veckorna bara susar förbi. Linnea och Patrick kom upp i helgen för skoterkörning. Linkan hängde också på. Killarna hade nog en tuff skoterkörning för dom fick hämtning i Gargnäs på lördagen då dom inte orkade köra hem, hmmm....... Så skjuts dit på söndag morgon så dom kunde köra hem dom igen.
Sen har vi haft lite poker spel också, det blev Linnea och Patrick som spelade hem 1:a och 2:a pris.

Igår va jag, Mattias och Alex och så Avatar på bio. Vilken bra gjord film!!! Och handlingen var bra, fyra poäng av fem. Innan hade vi ätit go middag, plommonspäckad karre, götta!

I helgen har även hundarna spungit lösa tillsammans ute!!!! Fick bara en magkänsla att det kommer gå bra, och att det gick! Funkar kanon :) Dom kappspringer mkt tillsammans, och jag tillåter inte att dom får gå in och busa så mkt med varandra för rätt var det är så kan det gå överstyr, och dom godtar det och råkutar ist. Va skönt att odm kan vara tillsammans ute och att det går bra. Men jag tror inte att det skulle funka om husse är med, han är lite nervös och då kanske det inte funkar.

Alla utom jag ligger och sover nu, Mattias jobbade i natt. Ska väl ta ut djuren på morgon prommis snart bara dom vaknar. Rasmus snarkar som vanligt i bädden hans :)

Vi har nya kökslampor nu i fönstret så nu har julstjärnorna och julgardinerna blivit utbytta.

ha en bra dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback