Senaste Inlägg

lördagmorgon

Var på födelsedagskalas igår x två i Barsele, Maria och Tom fyllde år. Gott fika hade hon gjort. Sen hem och se lite Let´s Dance följt av en film, Gamer. Jättebra! Blev väckt flera gånger i natt av telefonen, inte min alltså. Lite trött idag. Ont i axeln också, legat konstigt.
Har satt värme på bilen så man kan fara till stallet. Ikväll är det sparkfesten här i Stensele, och vi far ju till Vallnäs på middag.
Ska göra efterrätten, Vit chokladcheescake med marinerade björnbär och kolasås. Vad tror ni om det!?

Lite kaffe nu så man blir pigg, sen väcka min darling


4 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-01-30 @ 11:17:07
http://fannysundstrom.blogg.se/

Hur går det med designen?? ;)

Postat av: erica den 2010-01-30 @ 11:19:24

lät väldigt gott kan du få bjuda mig på någon gång ;)

Postat av: Maria den 2010-01-30 @ 12:24:56

Jag kan komma samtidigt som Erica =)

Postat av: Linnéa den 2010-01-31 @ 08:54:36

jag vill också ha cheesecake!! mums, Jag vill också höra hur festen gick!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback