Senaste Inlägg

lördag härliga lördag

Och jag har varit hos Maggan nu på morgonen, skönt att ta sig upp i tid så man inte sover bort dagen. Inte lika kallt idag så man kan ju vara ute en stund.

Va förbi en sväng på jobbet igår och snackade med grabbarna jag jobbar med. Kommer ju kännas lite konstigt att sätta sig där sedan när det är dags att börja jobba igen. Imorgon åker vi ju till Umeå för på måndag, DEN 18:e ska jag vara hos ortopeden :) Vi tar emd oss Rasmus och Timon får vara i sitt andra hem.
Följde med den andra matten igår till Vilhelmina då hon skulle hämta briketter. En sväng på Tallen och Grannngården han vi med.

Skidskytten igår var ju bara för bra!!! Damerna vann sin stafett! :D

Stackars kompis som fick ta bort sin hund igår, sin finfina hund som brukade leka så bra med Timon. Usch när den dagen kommer för en själv :(

En fika med Mejan står på schemat idag, så man kanske ska fixa till sig lite för civilisationen!

Idag är ju Rönnholms/Kjellren uppe i Happaranda på Ikea!!!!!!!!!!!!! Jag vill också!

1 Kommentarer

Postat av: ÅM den 2010-01-17 @ 19:50:27
http://ronnvik.blogspot.com

Härligt att äntligen rätt måndag den 18 har kommit =) Hoppas det går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback