Senaste Inlägg

jag och min kaffekopp

sitter här framför burken. Mattias sover då han körde ronden i natt, i kall vädret. Tur man fick ligga under täcket och sussa.

Igår blev det en sväng på Akkan med trevliga tjejer, ett stopp förbi Outlet och Utrustad där det inhandlades långkalsonger och underställ åt Mattias. Nu beöver han inte låna min längre sen han slarvat bort alla sina gamla. Dessa karlar!!!! ;)
Röding till middag och sen promenerade vi till 30 åringen Erica!. Gott fika som vanligt och trevlig stund där. Fick även se Ericas lilla brors-son Alvin. Så liten alltså! :D Ia blev helt plötsligt så stor!

Det är fortfarande kallt ute, håller på att värma upp bilen så jag kan fara och göra bort stallet. Enligt Yr ska det bli varmare vid 10 tiden, - 18..... men jag tvivlar.......

Min förkylning kom aldrig utan är puts väck!

Klä på er när ni ska ut idag

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback