Senaste Inlägg

2010

ett helt nytt år framför oss!!!

Helgen uppe i stugan var riktigt trevligt. Mattias fick ju jobba en hel del men han fick ju vara med på dagarna iaf :) Hade med oss Ps3 så vi spelade en hel del Buzz och Tekken turneringar. God mat lyckades vi göra också. Vädret var som vinter ska vara, kallt eller snö. Men det är betydligt mindre snö däruppe än här hemma.
Vi tog en sväng på högis också dagen före nyårsafton. Då var ju Mattias ledig så han fick vara med. Faktiskt en kul kväll där, men det känns ju att man snart är 30 för det vimlade av ungdomar :)
Rasmus fick följa med oss och Timon var hos sina "styvföräldrar". Rasse njöt full fulla muggar av att få vara där uppe. Enda gången han blir glad och tycker det är kul när han ser oss klä på oss för att gå ut. Han vill hänga med!!! Jag och Linnea tränade näsan på honom genom att turas om att gömma oss med en pinne. Vet inte riktigt om han använde näsan utan tittade på spåren där vi hade hoppat at leden.

Nu är det måndag, och jag ska börja ta hand om hästen helt själv. Gick bra att mocka igår så nu känns det kul att få ha det som dagens uppgift.
Snart vill jag ta bort julgrejerna också. Fort fram och fort bort, det är min grej det :)

Fick ett samtal nu på morgonen också så nu ska vi "spinna" vidare på våran grej igen.

hej hej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback