Senaste Inlägg

tiden går

ja mycket har hänt sen sist.

Jag har hunnit vara nere i Västerås från torsdag till söndag förra veckan. Elisabeth skulle dit och tävla med CC så jag passade på att följa med. En kul resa och MASSA fina hästar att titta på. Elisabeth var nöjd med sina två starter i 130 och 140. Duktiga CC!!!

Igår började jag jobba. 50% och denna vacka betyder det 7-11. Rätt skönt, och även skönt att vara tillbaka i arbetsrutinerna. Man får mer struktur på vardagen och det gillar jag.

Jag gjorde även premiär tidturen igår på Maggan. Skritt och lite trav på ridbanan. Känns på insidan låren idag kan jag lova!, av det där lilla!!

Där uppe på övervåningen händer det grejer nu! Mattias ska upp nu och hämta det sista golvet som behövs. Det ska läggas i sovrummet, en dörr ska upp och elektickern ska hit onsdag eller torsdag för att dra elen. Sen kan vi flytta upp sängen!!!!! :D I tv-rummet så är snart alla gipsskivor uppe så då ska det spacklas, tapetseras, läggas golv och ett till besök av el-mannen. Då är det sen klart och betalt!!!
Hallen däruppe ska också målas och upp med en supersnygg fototapet som ska sitta rätt fram när man kommer upp från trappan. Det kommer bli kanonsnyggt!!!!!

Timon har kommit på en ny underhållning. Han sitter och tittar på tv, och då helst på Animal Planet. Han verkar kunna sitta så hur länge som helst.

Snart är det middag och sen ska Maggan longeras.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback