Senaste Inlägg

Sista OS dagen

Precis som allt annat så har det bara susat förbi, ikväll är det fem-milen och sen är det väl hockeyfinalen kvar.
Ikväll kommer ju även bästa Ferry hem och ska mottagas på torget. Jag åker inte dit. Ja vet!! Sorry man ska väl helst fara dit men jag är sååå trött så jag hoppar över det.
Igår kväll var vi i Vilhelmina på 50 års kalas. En mkt trevlig tillställning. God mat och mkt så vi fick med oss hem massa rostbiff å potatissallad samt en bit herrgårstårta med hjortron i, mums. Har precis ätit middag bestående av det.

Tömkörde Maggan idag efter att jag slutat jobbet, hon var riktigt fin!! Vad det kan skilja så mkt på galoppen när man tomkör och när man rider. Ngt att träna efter!
Sen red jag även Baltazar, han har tagits bort lite från verksamheten och ska ridas igenom ordentligt i ca 3 månader. Han har fallit ur en hel del insåg jag idag när jag tog av honom täcket. Så där har jag också ngt att jobba med!

Imorgon börjar verkligheten igen, heltid. Så två nätter ovh sen ledig i fem dagar, skönnnt!

Snart är det söndagspokern! :) å så fem milen såklart.

Gokväll

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback