Senaste Inlägg

Härlig helg

Vädret har ju varit kanon. Så skönt i lördag förmiddags då jag och Timon for ut med Maggan. Solen värmde i ansiktet. Sen efter det bestämde jag och Mattias att det var dags för min premiärtur på skotern. Så iväg mot Norrheden blev det. Så kul!!!! Mkt snö var det. Från Skarven fick vi hjälp att hitta vägen och det var tur kan jag säga att han spårade åt oss annars hade vi kört fast väldigt många gånger. Det gick rätt bra att köra. Använder den friska armen mest vilket leder till att den blir dö slut på!!!!!. Och inte blev det bättre när vi såg att vädret var lika kanon idag så då körde vi till Råstrand. Pappa, Marcus och Mia följde även med. Jätteskoj tur som också till viss del var okörd så det blev mkt puder.
Sedan väntade palt hos mamma, götta!

Nu väntas duschen och sen lite söndagspoker. Tror jag ska stretcha lite i duschen, kan behövas.

Ha en skön söndagskväll.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback