Senaste Inlägg

fredagkväll

och Lets Dance tittar jag på. Mattias är i sin vanliga ordning på övervåningen och grejar, han är duktig. Elektrickern var här idag så nu har vi el i sovrummet!! Det enda som är kvar är bygga igen skjutdörren som Mattias satt upp, måla den och en liten bir på en vägg. Jag har köpt gardintyg som jag ska sy upp imorgon. Kommer bli så bra!!!!! Va skönt det kommer bli att få flytta upp sängen dit.

Har ridit Maggan idag. Tog ett litet pass i ridhuset. Har inte alls tappat så mkt som jag trodde hon skulle göra nu när hon stått så mkt. Riktigt fin ändå. Men riktigt märrig kan hon vara. Lägger man på spöet litegrann så måste hon protestera några gånger.

Har storstädat huset ikväll, blir så stökigt nu när man renoverar. Detta slipdamm överallt. Men nu är det rent ett tag iaf :)

Sista paret ut nu!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback