Senaste Inlägg

Avslut på helgen

Så var denna helg över. En kall helg!!! Vi var och spelade poker igår och for väl inte hem förrän vid halv två på natten, hurven så kallt det var, tempen visade på under 30 minus. Dodge bilen ville inte starta och det förstår jag.
Det blev iaf rätt lite sömn eftersom jag har haft stallet i helgen. Men vad gör väl det när vi har fått sova i vårat nya härliga sovrum!!!!!! :D

Jag älskar OS!!!! DOck inte Mattias lika mkt så det oftast rätt ensamt i tv soffan.
Så ikväll var det ju skidskytte samtidigt som jag spelade storuman pokern. Slutade på 4:e plats. Helt ok. Turen ligger i min hand då jag vann turneringen vi spelade i lördags, YES!

Nu har jag trötta ögon så jag tror bestämt jag ska krypa till kojs.

Sov gott

1 Kommentarer

Postat av: ERICA den 2010-02-22 @ 09:43:23

FINT DET BLEV I SOVRUMMET :) HUR JOBBER DU I VECKAN?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback