Senaste Inlägg

snart slut

på året! Och så fort det har gått!
Julen firade vi här ute hos oss, huset fullt. Mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap.
Nu är jag inne på långvecka med natt helg. Sedan ledig i två veckor! Mattias ringde mig idag och berättade att hästarna var på rymmen! :( not good..... Dom var ute på isen en sväng och sprang runt huset järnet fart. Men han fick fast dom och lämna dom inne. Sen när jag slutade jobbet så fixade jag hagen (upptäckte ju då att undertråden låg under snön på ena kortsidan) och lurade Maggan att ta i tråden så hon fick sig några stötar. Tjii fock hon. Till slut stof hon bara och titta nån meter innanför hagen. Hoppas det håller ett tag till. Det är som svårt att få strömmen att funka 100 % så här på vintern. Dessutom ska jag ta för vana att gå en runda i den då och då.
Tidig kväll ikväll för jag var nalta trött idag

3 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2010-12-28 @ 08:27:46
http://linnetgoes.blogg.se/

Hoppas hon är rädd för tråden länge länge:-)

Postat av: ÅM den 2010-12-28 @ 13:35:04
http://ronnvik.blogspot.com

Bobbo har smitit ur hagen flera gånger senaste tiden. Så jag satte två trådar nära varann ca 3 cm mellan, och satte ena på jorden och andra på +. Nu funkar strömmen väldigt bra, han försöker inte ens.. Hooppas du får dina damer att stanna inne ;-) Blir det förresten någon mer träning för Elisabeth snart? Jag och Molly är lite sugen på att vara med.

Postat av: Hanna den 2010-12-29 @ 10:58:28

ÅM: Jo jag hoppas dom stannar inne nu..... Visst ska det bli mer träning för Elisabeth hoppas jag. Det har ju bara varit så kallt så jag antar att jag inte är ensam om att inte ha tränat. Maggan har fått sin vintervila kan jag lova :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback