Senaste Inlägg

Morgonpigg

long time.... men vad gör väl det?

Har snart jobbat första skift svängen efter semestern, känns helt ok! Helgen har dock varit lite dryg då sömntimmarna blivit allt för lite av. Nu två em kvar sen ledig i fem.

Mkt har ju hänt.

Hästarna är tillbaka på stallet och träningen är igång på dom. Har kunnat hämta hem fin hö från Gunnarn, man blir så glad när man öppnar och ser att det är kanon hö :D

Mattias är bara hemma om dagarna och mestadels soffläge, lårben av, mkt ont men det går åt rätt håll iaf :) Så det blir inge mer asfaltsläggning för honom inte denna säsong.

Sen har vi ju vädret, denna värme och fuktighet! Men i natt måste det ha varit kallt ute kände det då jag steg upp strax efter sju. Jag vill ha klara, frächa dagar och det var det faktiskt igår. Då känner man höstluften komma krypandes.
Å kräftor är jag sugen på, samt mera surströmming. Det hör ju verkligen årstiden till.

Undrar hur Magdalena har det i Canada

Igår fick jag då äran att se på ett några timmars gammalt föl. Fina Dokkas stoföl. Såå söööt dom är alltså :D

Linnea och Tristan kom upp igår kväll så dom får man träffa idag. Hoppas dom stannar lääänge!!!

Dodgen är såld så nu kör vi saab och merca, funkar det med. Besiktning av min saab på onsdag. Jag har lagt ut mkt MKT pengar på den bilen nu i sommar känns det som!!! :( Men vad gör man. Jag gillar min bil. Sen har jag lovat mig själv att ta tag i mitt cyklande till jobbet, med start idag!!!! Banne mig att jag ska hålla det!

Morgonpigg som attan är jag alltså idag, så nu tror jag att jag passar på att ta hundarna med mig på en promenad så får Mattias fortsätta sova. Han pratade förresten i sömn när jag smög upp och hämtade datorn, hihi.... "nu när dom opererar så är det vanligt att dom dämmer upp med långsnören" Vilka långsnören undrar jag?

ha en bra dag med solen

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback