Senaste Inlägg

Vår i luften

och det känns härligt!!! Jag, Mattias och Alex tog en promenad upp till Storuman med hundarna, varmt och skönt.

Blir en sväng till Vilhelmina för inköp av havre mm. Maggan går tokbra nu. Känns att hon blivit mkt starkare i bakdelen nu. Den lilla ridbanan är nästan helt framtinad så man kan rida ute.

På onsdag så åker vi på fiskeresa till Ransarn tillsammans med Markus och Anna. Det ska blir riktigt gött och vi hoppas på mkt napp.
Tog dessutom en semesterdag så jag jobbar bara i natt sen går jag av och är ledig resten av veckan.

Till helgen åker vi med Anki och Per till Hemavan, hoppas bara det löser sig med rummen för det har strulat till sig lite. Då blir det skidåkning och skoteråkning på schemat.

Nu ska jag skynda på Mattias så vi får dra till Villis!!!

1 Kommentarer

Postat av: erica den 2010-04-15 @ 08:38:48

å när har du tid med mig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback