Senaste Inlägg

Skärtorsdag 2010

Och jag sitter ensam hemma med Rasmus. Har städat så nu är det bara golvtorkning kvar. Hänga lite tvätt. Sen fara till stallet och pyssla lite mad Maggan. Rasmus åker till Vilhelmina antingen ikväll eller imorgon bitti. Mattias och Timon åkte upp till stugan igårkväll dom lyckostarna! Barsele är snart uppe, Linnea å Patte åker typ nu snart. Jag har en natt kvar, åker hem och sover ett par timmar imorgon bitti och sen far jag, farmor och farfar upp tillsammans. Dom ska ha ett möte så dom åker hem sen igen. Så bara ungdomen uppe i stugan detta år.
Jag har turen iaf att ikväll få äta med middag hos mamma och pappa så jag behöver inte vara helt själv :)

Asfalten är framme tok mycket på vägen, det regnade inatt. Jag hoppas iaf på en solig helg!

Glad påsk på er allesammans!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback