Senaste Inlägg

Långledig

i två veckor!!!! skönnnt!
helgens jobb flöt på riktigt bra.

Jag har provat på en grej, horsemanship! Med en canadensare!!!!! Faktiskt så var det jätteroligt. Han var duktig på att lära ut och gjorde det så enkelt. Så nu ska jag faktiskt ta och använda lite av det till min ridning, tror det kommer gå jättebra.

Dessutom så har jag hunnit rida ett pass för elisabeth i helgen, fick träna på sitsen en hel del, välbehövligt!!!!! Hittade en bra form på Maggan med hjälp av inspänningstyglar, ska fortsätta på det spåret samt kanadickens tips och råd.

Emmy och Elin är här nu och ska sova över i två nätter.

Funderingar på Ikea i veckan, hämta skotrarna från stugan, Valborg Umeå?? Har bokat en klipp och slingtid på onsdag så nu blir man snart vår fräsch uppe i kalufsen.

Övervåningen är klar, så nu ser man tv här uppe i vår nya sköna soffa. Lite småsaker att fixa bara, gardiner, matta och annat krafs.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback