Senaste Inlägg

Halsfluss!!??

Har haft ont på högra sidan i halsen sen före helgen, och värre och värre har det bara blivit. Nu är det plågsamt att svälja så jag väljer hellre att spotta. Inga andra tendenser på förkylning, typ hosta eller är snuvig så imorgonbitti åker jag upp och tar en halsplatta.

Annars var helgen i Hemavan med Anki och Per jättetrevlig, vi hade bastun hela helgen. Tanken var ju att vi skulle sova där eftersom det var fullbokat på hela hotellet, men pga alla inställda flyg från vulkanutbrottet på Island så hade det blivit avbokningar. Tur för oss iaf :P Så vi fick ändå ha bastun för oss själva så det var riktigt gött att sätta sig där och relaxa. Vi åt otroligt god mat kan jag lova, mkt creds till kockarna!

Har hunnit göra lite nytta här hemma som städa så nu är det frächt och fint. Mattias är på övervåningen och tapetserar. I veckan hämtar vi våran nya soffa!!! Hittade till slut en på Mios i Vilhelmina som vi är nöjda med :D

Ska fortsätta dricka lite varmt te och knapra ipren så man kan sova i natt.

Imorgon en ny vecka!

2 Kommentarer

Postat av: ÅM den 2010-04-19 @ 10:41:07
http://ronnvik.blogspot.com

Testa ZYX, det finns receptfritt på apoteket. Är riktigt bra mot halsonta!

Postat av: Kickan den 2010-04-19 @ 21:43:49
http://kiks.blogg.se/

Hoppas att det inte utvecklar sig till en halsböld!!! Det började exakt sådär för mig!! :( Hua!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback