Senaste Inlägg

Falskt alarm

än så länge...... Ingen halsfluss visades imorse uppe på sjukan, men ordentlig förkylning som satt sig bara i halsen med sånt där mysigt grönt/gult äckel på dom röda, svullna och onda mandlarna, uäärk!!!

Nu har vi vår nya soffa!, halva rummet är tepetserat och jag har grundat fönstret. Det går framåt med hastighet nu :D

När man är sjuk får man hjälp med mycket...... till och med detta!



Han är duktig min Mattias, och Maggan förståss :)

Tre filmer kom han hem med idag som vi ska se, dock inte alla för då har jag somnat för länge sen!

hejhej

2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-04-19 @ 22:34:32
http://fannysundstrom.blogg.se/

I'm impressed! :)

Postat av: ÅM den 2010-04-20 @ 18:24:20
http://ronnvik.blogspot.com

Instämmer med Fanny =) JAg får på sin höjd min A till att mocka och fodra hästarna, men gränser går vid att han ska motionera dem. (Han har ridit på Lakej, men det var motvilligt..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback