Senaste Inlägg

Dragkamp med häst och frissan

Har jag varit med om idag. Maggan kom på att hon kunde dra iväg med mig när jag skulle longera "canada style". En gång är verkligen en gång för mycket!!!!! Hon gjorde det om och om igen! Ghaaa vad jag försökte stanna henne trots att man vet att man inte har ngn chans. Det blir nya tag med det där på med bas nivå för TYVÄRR så var det hon som gick vinnande ur striden.

Jag hade en klipptid att passa så nu är man då fräsch där iaf :D Skönt!

Ikväll blir det massa däckombyten, för i helgen blir det valborgsfirande på Vidängsgården hos Magnus och Elisabeth. På lördag ska vi göra ngt som kan bli intressant, det enda vi vet är att vi ska ta med oss oömma utekläder. Jag gillar sånt! Dessutom ska vi förbi på bl.a. Mio där vi ska köpa en mediabänk vi är intresserade av så släpvagnen tar vi med.

Mattias har fått hem sina kära högtalare som han nu sitter och lyssnar på, ni vill bara inte veta prislappen!!! Där är jag och han helt olika ;)

Ha en skön kväll

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback