Senaste Inlägg

täckesbeställning och sadeltankar

Idag klickade jag hem ett täcke till "Maggan" som jag tror blir hennes smeknamn på Maiga :)

Amigo 1200D Plus Medium


Kollar även runt lite på sadlar, nu hade jag tur och fick låna E:s dressyrsadel tills jag hittat en, nice.
Resterande prylar jag har befinner sig i Umeå hos Linnet som hon haft på lån, så dom får jag hem nästa helg. För då ska jag, Matte, Linnet och Patte (hahah rim rim) fara över till Finland. DET ska bli trevligt!!!!!!

Hundarna är motionerade så det räcker och blir över tills Matte kommer hem. Han hade turen och får komma hem redan innan 16:00!!!

Jag jobbar ju ikväll så jag missar Idol som just nu är mitt favorit program.




1 Kommentarer

Postat av: Karin W den 2009-09-25 @ 19:19:41

Åh,Hanna,vilken fin häst! Lycka till med henne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback