Senaste Inlägg

fotboll!

ja ikväll är det Malta dom möter. Tror på många mål :)

Mkt har hänt sen senaste inlägget...... ridskolan är igång och jag håller en lektion på måndagkväll, dvs jag missar boxingen!!!!!! tråkigt, men det är iaf bästa dagen då det gäller mitt skift schema. Hästarna är trevliga, lite fin trimning på några bara.
Jag ska åka och titta på en häst, lite så där "bara för att". Anki hänger med för pållen står där hon köpte sin häst ifrån. Så vi får oss en tripp, alltid trevligt.
Jag och ett gäng har plockat kantareller i helgen uppe i Joesjö. Superskön helg med god mat, nattlångt surr, svamp i skogen och en nöjd hund.

Nu är det jobb i veckan och helgen, känns bra att få ha kommit igång på jobbet så här efter semestern.

0-0 än så länge och det har gått 18 minuter, KOM IGEN SVERIGE!!!!!

3 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-09-09 @ 19:59:41

Men boxingen är på tisdagar och torsdagar, kolla annonsbladet! ;)

Postat av: Lina den 2009-09-10 @ 08:31:22
http://anill.blogg.se/

Va, titta på häst? Vadå för någon? :-)

Postat av: ÅM den 2009-09-10 @ 09:02:30
http://ronnvik.blogspot.com

Vadå "bara" titta =) Låter spännande..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback