Senaste Inlägg

snart lunchdate

Sitter och väntar på att Erika ska komma för då blir det lunch uppe i Storuman. Länge sen sist så det ska bli trevligt. Har Ia här utanför sovandes i vagnen.

Åter igen så har en helg passerat och den var fylld både med kalas av mamma, lite stall, några filmer, Idol, en slappardag, promenader av hundar, god middag.

Nu har snön kommit igen och idag är det dessutom kallt! Så jag hoppas faktiskt att denna snö stannar.

Timon står och spanar ivrigt på en ekorre!!! Och ja vet! han står på matbordet, hmmmm



Och senare i em ska jag ner till stallet. Ska håla en lektion för en tjej där samt rida Maggan



Jag har ringt på en sadel idag. Det var två före mig i kön men jag hoppas dom inte vill ha den. För annars ska jag slå till på den! :D

2 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2009-10-20 @ 19:55:37

e det mr M som har gett dig blommorna månne???=)

Postat av: Hanna den 2009-10-21 @ 18:19:57

jojo det är det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback