Senaste Inlägg

Snart dags för Finland

Jag och MC red ut idag med Maggan och Diva. Blir imponerad mer och mer av Maggan, idag va hon ko lugn inne i stallet trots att hon var ensam. Så hon tar sig minsann :)

Timpan är hur nöjd som helst efter massa lek och bis med bästisen Sheni och tur med oss ut i skogen.

Rasmus ska få åka till vilhelmina och bo där i helgen. Så jag väntar bara på et bil byte så sticker vi dit. Ska in på granngården och köpa lite foder också.

Sedan är det bara att packa väskan och fara till Umeå. Mattias kommer senare ikväll när han slutat. Så när han är på plats sticker vi iaf till Sundsvall, för att sedan imorgon fortsätta mot Stockholm och hamnen med slutdestination Finland! KUL!

Mejan! Om du läser detta, sorry sorry sorry, men kan jag komma nästa vecka???? ;)

Här kommer en bild på Maggan, taget från mobilen. hmmm jag gillar inte riktigt att ta korten så där framifrån, svårt att få fina kort. Men nu ser ni hur hon ser ut iaf :)



Ha en riktigt skön och trevlig helg!!!

3 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-10-01 @ 15:33:49
http://mejan.blogg.se/

Vilken snygging! Klart du kan komma nästa vecka, jag jobbar tis och onskvällarna, annars är jag nog hemma?!

Mina prinsessor undrar om du vill se lite idol med oss i höst, de är rädda att det blir så tomt i soffan annars...

Have fun i Suomi =)

Kram ♥

Postat av: KarinW den 2009-10-01 @ 22:55:00

Maggan är jättefin, liknar Pikette med en vit hov och stjärna och brun! Toppengullig! Lycka till med henne!

Postat av: ÅM den 2009-10-05 @ 08:00:06
http://ronnvik.blogspot.com

Jag var nere på stallet och tittade på henne i helgen. En söt liten dam =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback