Senaste Inlägg

Ny vecka på ingång

Så hade man jobbat ännu en helg. Igår när jag kom hem från jobbet så hade Mattias lagat till en jättegod chili corn carne ála Jamie Oliwer. Super!
Mätt och belåten for jag sen till stallet och red lite på Maggan. Pigg dam så det var bra att jag gjorde det. Efter en helg på jobbet är man rätt sliten så det är lätt man skjuter på saker. Och en sak jag inte gjorde var ju traditonella storuman pokern som går på söndagar. Såg början på en film och sen blev det tunga ögon så jag mötte kudden ist.

Idag är det snö i luften, jag vaknade tidigt så har donat lite med tvätt och liknande. Snart ska jag iväg på jobbet och få mig lite massage, härligt.

Vi hörs!


1 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2009-10-26 @ 12:12:22
http://kronbergskan.blogg.se/

Ja, värsta moves han ha alltså! :) Alldeles riktigt, Maja ä Susannes ena unge...fullt upp hänna vettu! Allt bra me dej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback