Senaste Inlägg

vitt och vackert ute

allt är täckt av snö!!!! detta har jag längtat efter :) Mattias har hunnit skotta lite innan han for på jobbet tidigare imorse, jag kanske skottar lite jag med men sen får han ta resten med snöslungan när han kommer hem. För jag vet icket hur den funkar.

Gårkvällen blev lika lugn som dagen var. Vi tog hundarna och gick upp till Storuman och fika lite hos alex, sedan ut i skogen så nu har pippisarna mat här utanför. Vi såg även första filmen av Johan Falk! Bra!!! Men, jag har alltid tyckt att Jakob Eklund har en väldig speciell röst, han har ett sånt häng på nå vis när han ska avsluta en mening eller ett ord, svårt att förklara men det kanske är någon som håller med?

Radio Guld spelas för fullt, jag gillar det. Just nu Erik Clapton med Wonderful Tonight.

Veckan ser ut som följande, jobb i fyra dagar med start idag. Em, em, natt, natt. Fredag fm när jag sovit lite så åker vi upp till Råstrand, Mette fyller år så då far vi dit och har det lugnt och mysigt. Lördagen är vi bjuden ner till Forsvik på badtunna och lite middag.

Nu är teet slut och jag ska borsta gaddarna för att sedan ta killarna och gå ner till stallet och longera Maggan.

Hej hej

1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2009-11-25 @ 22:48:36

Johan Falk är även dålig på att prata engelska=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback