Senaste Inlägg

nyklippt

med slingor, härligt. Blev nöjd efter besöket hos Black & White. Nu har vi även beställt golvet till övervåningen så nästa tisdag ska det vara här. Nu är det bara att köra på där uppe. 
Linnéa och Patrick är nu även dom ägare till en likadan skoter som jag. Och på tal om Linnéa så ska jag göra klart kuvertet där jag ska skicka ner diverse saker hon glömt.
Har bokat en tid imorgon så då ska ryggen min få en svängom, kan verkligen behövas.
Ikväll är det vinlotteri nere hos Karin på Näset, mkt trevligt. Jag hoppas såklart på vinst :D För vem gör inte det?
Har dessutom ridlektioner ikväll så det blir ingen långkväll med vintjejerna. Hade tänkt rida efter lektionena också så det blir lite senare hem också.

Dags för rycket! 

1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2009-12-02 @ 09:06:26

Jag misstänker att du missade vinlotteriet....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback