Senaste Inlägg

Ledigvecka!

Då har man den igen, den efterlängtade lediga veckan. Tänk nästa gång jag går på den så är det dags för jul! Vad tiden går fort.

Igår hjälpte jag Mattias uppe på vinden och vi började sätta upp gips skivorna uppe i taket, lite halvt tungt göra men det gick efter lite strul. Så nu är det snart bara spackling, lägga golvet, och tapetsera kvar. Listerna ska iofs upp men sånt kan man ju ta eftersom. Nu får vi bara hoppas att sängen kommer snart.

I helgen åker vi ner till Umeå. Jag, Linnéa, mamma och pappa ska på begravning på fredag. Mattias ska roa sig med att gå på stan, och sen ska vi stanna hos Linnet och Patte över helgen.

Jag har ett måste innan helgen. Det är att tvätta bilen, råkar man ta i den så ångra man sig genast!!! Så idag ska jag väl få det gjort hoppas jag.
Annars väntar ett träningspass med Maggan, jag och Anki ska köra tillsammans. Kul kul.

Det är så vackert ute nu när alla träd är vita av frost :) Vill ha mer snö och mer kallt!!

Fick hjärtat i halsgropen häromdagen. Jag höll på att dammsuga i köket och Rasmus låg där. Han gillar inte riktigt dammsugaren så länge han inte får stå på sängen och känna sig som "I´m the king of the world" så han kröp mest omkring när jag kom med dammsugaren. Så utan att se det så råkade sladden dra upp grinden som skiljer hundarna åt. Och nästa gång jag tittar vart han är så är han borta!!!! oh oh jag han tänka på Timon som jag vet låg inne på sängen och också han kände sig som "I´m the king of the world" Väntade mig värsta livet och värsta synen!!!!!! Men jag försökte behålla mitt lugn och ropade på Rasmus, då såg jag bägge hundarna komma med Timpan i täten, bägge go och glad. Phu att det gick så bra.

Snart är kaffekoppen slut och jag ska ut på morgonprommen.
Ska ta med mig ett ljus och sätta på Isa grav, känns bra att få lysa upp nu när det blir så mörkare om dagarna.

Ha en bra dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback