Senaste Inlägg

En stycken ren bil

yes då var det avklarat, alltid fräscht med en skinande bil. Nu får den ju dessutom plats i garaget som vi röjde i igår, så nu är det bara för snön att komma för min del :)

Idag var jag och Anki och red i ridhuset med tre vilda löda hundar som busade runt. Rätt var det var så hade jag en Timon och en Jiddra framför benen på Maggan, aj aj aj tänkte jag detta går illa! Men ingen hund pep eller skrek och Anki såg hur Maggan försökte göra allt för att inte trampa på någon. Fram kom två inte så lekfulla hundar ut, och Timon hade nog gjort några ordentliga kullerbyttor för han var riktigt insmord i ridhusunderlag. Hundarna lämnade ridhuset sen och kom aldrig mer tillbaks. Tur det gick bra!

Sen blev det en promenad till Storuman tillsammans med mamma, hon hade varit här före och kommit med idéer om vi ska bygga igen eller icke bygga igen pä övervåningen. Det blev bygga igen.
Så bägge hundarna fick en härlig promenad, och gissa ocm Timon sover, en trött hjälte.

Nu har kaffet dragit klart och jag ska upp på vinden med en hjälpande hand.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback