Senaste Inlägg

Blivande jakthund??

Timon, Rasmus och jag promederade ju ner till stallet idag. Timon fick springa lös när vi kom till Näset-vägen. Efter en stund började han vädra i luften och så sprang han in i skogen. Där ser jag ca 30 meter in tre stycke rådjur gå omkring. Spännande så jag lät honom gå. Såg hur han skuttade genom snön tills han försvann och strax därpå började rådjuren röra på sig. Han skällde aldrig och efter ca 2 minuter så kom han tillbaka. Det var jättekul att se på. Rasmus däremot hann aldrig fatta någontin, han ville ju bara skynda sig till "trygga" stallet :) På hemvägen så sökte Timpan extra mycket efter spår i snön som han för övrigt tycker är hur kul som helst att följa nu när snön kommit.

Nu har man fått sitta och varva ner en stund så nu kan man gå och lägga sig tror jag.

Sov gott på er!

2 Kommentarer

Postat av: Stannapanna den 2009-11-24 @ 07:59:20
http://ludvigssons.blogg.se/

Hm vi får nog komma ner på näset ändå...Roligt !!! Hoppas han fortsätter nu :0)

Postat av: erica den 2009-11-24 @ 09:53:14

Skoj att se dig idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback