Senaste Inlägg

en vecka går fort som bara den

jopp nu tar en ny vecka fart, och den består av tre arbetsdagar innan nästa resa blir av. Strömsholm!

Min och Linneas dag idag, inte för att det är nalta speciellt men vi fick ju iaf fira lite tillsammans :)

Trevligt nere i Umestan, go väder så jag kunde sola heldagarna, rida med Kalle man ute i skogen, och shoppa litegrann.

Körde och hämtade Rasmus på hemvägen i Vilhelmina, go, glad och nöjd hund fick jag med mig hem. Timon ligger och sover gott han med. Nu blir det kvällsrundan och sedan även sängen för mig.

Sov gott

2 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2009-05-31 @ 23:59:39
http://kronbergskan.blogg.se/

Hä bli ju en schäfer såklart! Få väl berätta mer nästa gång vi ses :) Ha d

Postat av: ÅM den 2009-06-22 @ 20:47:04
http://ronnvik.blogspot.com

Nu är jag klar med hela min utstrysel =) Huvan var lite trixig faktiskt.. hur går det för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback