Senaste Inlägg

helgen över

kanon väder idag!! stirrade in i solen en stund så lite nya fräknar finns samlade...... god mat, gott dricka, ännu godare sällskap!! :)

Let´s Dance och Buzz på fredagen, vem vann!? Jag såklart, farbror och Henke fick rejält med däng! hahahaha

Melodifestivalen och badtunna på lördagen, opera malena vann, helt ok ändå. Diverse dykningar, bomber, volter och omkulltrillningar i badtunnan. Fick även några nya samlingar blåmärken då trappan va på tok för halkigt för vårat tillstånd.... hmmmm

Men i var helt gröna imorse så iväg upp mot favvostället hette det visst,  underbart!!!!!! klämmackor och stekt fläsk.

Ha en skön söndagkväll hörni!!!!!

4 Kommentarer

Postat av: erica den 2009-03-15 @ 20:48:15

Härligt ni verkar ha haft det:-)

Postat av: Christina den 2009-03-16 @ 00:17:39
http://kiks.blogg.se/

AHH KLÄMMACKOR!! ge mig en skoter och ett fjäll :)

Postat av: Emma den 2009-03-16 @ 10:48:40
http://peersson.blogg.se/

Åhh, låter underbart... Ångrar mig att jag inte följde men samtidigt har jag haft såna värkar i helgen att jag är glad att jag valde att vara hemma. Men du måste ju såklart följa med någon fler gång och då ska jag banne mig med. :)

Postat av: Mona den 2009-03-23 @ 08:43:55

Fråga farbror vem som regerade i Buzz i helgen!:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback