Senaste Inlägg

änteligen sol!

vi var till villis igår och fick tårta, götta!

Han jag bor med har blivit sjuk, hoppas jag klarar mig annars blir det jobbigt i helgen när man ska till arbetet.

Jag ska få fara och spaa ikväll. Bettan och Linnea har bjudit, dock blev det många återbud i sista sekund så det är bara vi tre plus en tjej till. Så jag velar lite fram och tillbaka hur jag ska göra.

Jag ska försöka lägga ut lite mera bilder för det är ju så kul att titta på andras :) nu när man har en kamera dessutom (Linda e ju flitig min sin rosa ;) )


Volt träning på studsmatta


Nu är det prommis med hundarna


1 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-07-29 @ 21:29:35

Äre där du? Gu så modig du är i så fall! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback