Senaste Inlägg

hemmadag

pga ett rackarns ryggskott!!! vi skulle ju ut på en skotersväng igår i det härliga vädret när jag "bara" skulle tvär lyfta min lätta nya fina skoter för att kunna se om jag skulle fylla på ev olja........ AAAOOOJJJJJJJ!!!!!! Något illa hände nere i ländryggen :( provade rörligheten, men ack det bidde ingen skoterkörning.... behövde dessutom inte ens fylla på någe olja.... typist! Fick snabb hjälp av herr R men känner mig totalt rygglös än.  Första gången jag är hemma från jobb pga det :( kände mig som Agda 82 när jag gick kissrundan med Timon och sparken.....
Nog om det!!!!

Har målat klart i rummet...... in med ett nytt skrivbord köpt från RA:s. Väntar nu bara på mina tapeter som jag fann av en slump, men som sen visades hade fel i mönsterpassningen!!!!! Sååååå typist! håller tummarna nu för att leverantörerna kommit fram till nya med rätt mönsterpassning......

Timon ligger med sin nya dental tandborste han fick av mamma medans jag spelar lite poker.

solong!!!!!

4 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-01-12 @ 19:50:40

Postat av: Linda den 2009-01-12 @ 20:41:14

Stackare. Krya på dig!

Postat av: ericase ya den 2009-01-12 @ 23:05:37

vill se lite bilder men kikar väl förbi i stället.

Postat av: Anonym den 2009-01-13 @ 11:39:15
http://evalottastenvall.blogg.se/

Nej Hanna..detta tyder bara på en sak,vi inte unga längre. skratt*



Krya på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback