Senaste Inlägg

umeå

kom ner strax efter 12 så vi satt oss framför tv:n och kollade skidskytte. Linnéa for till stallet och efter en stund tog Patrick med sig Nellie på bio och jag stannade kvar med Livia. Hon körde lite modevisning i Linneas höga stövlar :)
Sen behövde lilla fröken en liten sömnstund så vi la oss för att vila och det slutade med att bägge somnade. Skönt med en liten tupplur.
Nu är Linnea hemma från stallet och vi ska väl börja planera lite middag.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut på stan och se om jag hittar ngn julklapp till en väldigt speciell en ;)

Ha en bra söndagkväll!

1 Kommentarer

Postat av: erica den 2009-12-20 @ 17:10:52

Lycka till i morgon nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback