Senaste Inlägg

trött av att inte göra något

så känns dagarna. Inget storartat kan man göra så man blir slapp och slö, trött och hängig. Nu börjar tom att plocka ur diskmaskinen kännas gode jobbigt och det som är en av dom saker som jag brukar glädja mig åt att få göra ist för att bara ligga..... typ....... Nä att vara liggandes är i längden icket bra.
Men igår hade vi ju träffen igen! Det var trevligt, Uman Puls har skapats :D Känns kul.

Lyssnar på Amanda Jensens senaste album. Skön musik gör den tjejen. En skiva att rekomendera. Jag ser ju att en del bloggare lägger upp musik klipp, hur gör man det??? typ från youtube???

Det är ännu kallare idag -25 brrrr. Men det behövs för att få bra isar.

Går i väntans tider på remissen, om det nu blir ngt.

Imorgon ska vi försöka ta oss till Lycksele på dagen, Mattias ska sätta upp en skylt från företaget där nere. Så jag hoppas man även kan hitta nå klappar där. Vad ger man åt män i 35 års åldern!!!!! Jag blir tokig! svårt att hitta ngt bra.

Klä på er om ni ska ut!


Saknar min lilla vovve :)



1 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-12-17 @ 16:29:09

Du klickar på bifoga filmklipp, eller något i den stilen. Där klistrar du in siffror och bokstäver från en ruta uppe i högra hörnet på den film du vill ha från youtube. Det står "bädda in" och under är det en ruta med en massa tecken, kopiera den obegripliga texten och klistra in i "bifoga filmklipp". Enkelt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback