Senaste Inlägg

strömavbrott

hade vi flera stycken av igår kväll, och tempteraturen var nästan -30 så det bådade inte gott.
Mejan och anill va förbi så vi spelade Buzz. Lina var den som alltid åkte ut först, jag var den som alltid skrek, Maria var den som alltid undrade varför hon valde just det ämne hon valde, och Alex var den som alltid blev arg när jag tryckte snabbare än han...... och det var ju nästan jämt :P
Sedan när tjejerna for hem så blev det dags för Tekken!!!! Vilken grafik må jag säga!! Jag gillar det spelet. Killarna kan ju sparkarn och så medans jag gör det klassiska, trycker på alla knappar samtidigt så jag får aldeles ont i tummen :D hahahaha

Men vi kände ju att det var på väg att bli kallare i huset innan vi la oss, och nu när vi vaknade på morgonen så var det riktigt kallt, tom Rasmus har försökt hålla sig under täcket hela natten. Men värmen är på väg tillbaks i elementen så innan denna dasg är slut borde huset vara varmt igen.

Vi ska till Lycksele strax så nu är det bara att sjasa upp Mattias från sängen om han vill fika något, för det har jag redan gjort.

Ha det

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback