Senaste Inlägg

Mätt som en plätt

blev vi efter besöket hos Mattias mamma. Hon bjöd på julbord i Storsele, riktigt gott :D Sedan blev det tårta dessutom hemma hos henne till Dansbandskampen. Trevlig dag. Vi var även förbi hos Mattias kusin i Dalasjö och lämnade lite julklappar/födelsedagspresenter.

Sedan har jag suttit och slagit in julklappar, det tycker jag är så mysigt. Drack lite glögg till också men kände att jag blev så trött så det stannade vid en.

Imorgon drar jag till Umeå!!!! Jag har fått kallelse till ortopeden på måndag! :D Känns jättebra. Nu ska dom kolla och se, men det känns som om senaste ortopedens ord väger tungt så jag förväntar op.

Äntligen har det blivit varmt i huset så nu ska sminket bort, och tänderna få sig en om gång så blir det sängen sen.

Just ja höll på att glämma att vi hade en jättetrevlig middag igår hemma hos Evelina och Rickard. Vi överraskade Erica till hennes blivande 30-årsdag. Det blev ett riktigt surprice för henne minsann. Mkt god mat och trevligt sällskap så kvällen fick topp betyg :D

Sov gott!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback