Senaste Inlägg

lösning?

Åter till mitt kära nyckelben.

Har haft ett samtal idag med ortopeden från Vilhelmina. Han tyckte det där skulle årgärdas och menade helt enkelt att dett sitter i tid och ekonomi. Så han ska skicka en ny remiss ner till Umeå. Han har visst själv varit kirurg i många år och sa att det var en enkel operation, antingen med bricka eller med ben från höftbenskammen.
Jag känner ju även själv att hur ska jag kunna gå runt med detta rackarns ben som mer liknar ett upp-och-ner-vänt V än ngt annat? Förmodligen kommer jag bli sned i axel ställningen och hur påverkas det i framtiden. Hoppas verkligen på att dom går med på OP denna gång så man slipper tjafsa för det tar ju på en också. Sen även lika bra att göra ngt åt det nu och inte om ett tag efter att man börjat jobba igen för då ska man åter igen vara sjukskriven. Nää jag känner att jag går inte med på ngt annat! Nu har jag två ortopeder som tycker det ska opereras så det borde väl vara ngt värt får man hoppas. Jag håller tummarna på ortopedens remiss, vad han nu hette för det har jag redan glömt :(

Förresten så har jag spelat Betapet hela em och det går inte bra, måste ta en runda till efter middagen. Matte jobbar em i veckan så jag är ensamen hela kvällarna.

hade

2 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-12-14 @ 16:57:28
http://mejan.blogg.se/

Jag håller alla tummar jag har att det blir OP! Jag kanske tittar förbi ikväll om jag lessnar på pluggandet... ;)

Postat av: erica den 2009-12-15 @ 17:57:38

www.hikmet.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback