Senaste Inlägg

kockobingbong!!!

VERKLIGEN!!!!!! Måndag klockan 14:40 skulle jag träffa ortopeden på NUS. DEN 18/1!!!!!!!!!!!!!!!! GHAAAAAA!!!!!!
Hur kan jag som läst kallelsen flera gånger INTE SETT DET!!!!!??????? Mattias har även läst den flera gånger och inte han heller tänkt på det. Förmodligen var vi så inne på att det skulle ske så snabbt som möjligt så vi såg bara måndag!! Jaaa NU på måndag!!!! Men NOT!!! Så nu ska jag ist gå sjukskriven ytterligare en tid, kanske kanske kanske att jag kan jobba en kort stund innan det är dags för den troliga operationen, DÅ ska jag vara sjukskriven ytterligare några veckor :(
Jaja jag fick då köpa dom sista julklapparna................

Har hunnit vara förbi Elisabeth också på en kaffe och hennes goda glass.

Orkar inte köra hem ikväll, trött, ont och massa snörök är ingen bra kombination.

Lev å må å va glad

2 Kommentarer

Postat av: Anna S den 2009-12-21 @ 16:43:41

Hanna du är otrolig förstår inte vem du är lik :) hahaha

Postat av: Hanna den 2009-12-21 @ 17:56:04

NÄÄÄÄÄÄ!!!! och jag som trodde jag hade koll på läget :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback