Senaste Inlägg

Julen över

och det har varit en riktigt skön och lugn jul. Lagom med mat, mkt barn och ett besök av tomten. Igårkväll var det fest på hotellet. Jag gick inte ut. Kände inte alls för att stå och trängas med min onda arm. Och så skönt nu på morgonen. Kan tänka mig alla som vaknar upp och är lite lätt snurriga i plymen, det är inte jag :) Jag och Linnea har varit och tagit ut hästarna nu på morgonen. Det går faktiskt rätt ok. Jag kan leda hästarna bra och Linnea får sköta mockning och sånna grejjer.

Jag, Linnet och Patte skulle se en film igår. Fracture heter den. Med Antony Hopkins och en annan ung snygg kille som jag aldrig sett förut. Riktig bra så länge jag höll mig vaken. Vi somnade alla tre dessutom, så det kanske bir en fortsättning på den ikväll då. Ikväll är det ju även storhälla som gäller. Skotercross!! Jättekul att se förra året så det blir nog lika trevligt i år igen.

Nu ska det ätas frukost!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback