Senaste Inlägg

iväg på spännande info

till fru ludvigsson. Det ska bli intressant att höra vad hon har klurat ihop :) så nu har jag legat och vilat hela dagen så jag ska orka med "utflykten"
Inget samtal har kommit idag, går i väntans tider.
Anki var förbi med lite filmer idag.
Timon hade uppfört sig illa idag hos fam Carlsson berättade MC, men han hade fått ge sig och hade väl varit en duktig hund sedan.
Mkt Betapet idag.
Till helgen kommer ju Linnéa och Patrick!!! :D, ska försöka ta mig till stallet då och borsta lite på Maggan kanske när Linnet ska rida.
Har lyssnat mkt på Spotify, hittade massa bra musik.

Dags att göra sig iordning.
 hej hej

2 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2009-12-10 @ 07:35:31
http://linnetgoes.blogg.se/

snart kommer jag=) Blir nog at åka med bussen som är framme ca kvart i nio.

Postat av: Elina den 2009-12-10 @ 18:15:48
http://oonah.blogspot.com

Tjollahopp! Kul att du hittade bloggen! :D Jag hörde/läste om din olycka... Ajaj, det bara ilar i kroppen när du beskriver hur benen ligger omlott, sådär. Huvva!

Hälsa Linnéa så mycket i helgen, hoppas hon mår bra. (Har hon också blogg?).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback