Senaste Inlägg

fredag i sängen

kvällens grej var att duscha, och det gick vägen. skönt kan jag lova att det var. så nu ligger jag här i sängen och har försökt göra det bästa att gosa ner mig. trodde det skulle vara skönt att vara utan 8:an en stund (alltså grejen som jag har bunden runt axlarna) men icket, snabbt på med den igen, kändes som om allt blev för löst och glappt utan.
har en hel hop filmer som jag kan se nu. maria, anna och alma va förbi med dom.
och nu vankas idol!!! jag tror calle åker ikväll. mattias är uppe på vinden och grejar så jag får digga här nere helt själv.

ha en skön kväll!!!

3 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-12-04 @ 21:51:14
http://mejan.blogg.se/

Skönt att du fick duscha iaf =)

Kram på dig <3

Postat av: Linda den 2009-12-04 @ 22:00:26

Tove åker

Postat av: Linnéa den 2009-12-06 @ 08:36:23
http://linnetgoes.blogg.se/

Va härligt!!! Man kan ju behöva tvätta upp sig emmellanåt=). Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback