Senaste Inlägg

datanördar?

Jag och Mattias sitter med varsin dator framför sig. Han tittar på media grejer gissar jag och jag nöjer mig med att titta på senaste veckan på Paradise Hotel. Sikket folk! Än hur mkt lyx dom har där i det vackra landet så skulle jag inte vilja åka dit, men jag kan gärna titta på programmet och se hur folk beter sig och funkar när det gäller pengar som står på spel. Jisses vad dom spelar!

Det är kallt ute idag, -20 snart. Så Rasse får på sig täcket när han och Mattias ka ut sen, brrr. Han hade visst börjat lyfta på tassarna innan dom var hemma igen.

Snart är det julafton, och i år är det första gången som jag använt mig mkt av internet vad det gäller julklappar. Det funkar bra med det, smidigt och enkelt men sen kan man ju sakna det här med att gå i affärena och känna julstämningen.

Matte har åkt på jobbet nu och det är väl dax för lite Betapet snart :)

1 Kommentarer

Postat av: ÅM den 2009-12-17 @ 08:20:48
http://ronnvik.blogspot.com

Har ju läst att du skriver om Betapet.. måste ju fråga vad är det förnått??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback